flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація щодо розгляду судом звернень громадян за 1 півріччя 2011 року

Розгляд звернень та особистий прийом громадян в Ленінському районному суді м. Полтави проводяться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України № 68 від 27 червня 2006 року та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. за № 348.

Так, протягом першого півріччя 2011 року до суду надійшло 15 звернень громадян (4 скарги, 11 заяв), що на 60 % більше у порівнянні з кількістю звернень, що надійшли на розгляд до суду протягом першого піврічя 2010 року (6 звернень: 5 скарг, 1 заява).

При розгляді звернень, які надійшли до суду, особлива увага приділяється зверненням, які надійшли від ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, одиноких матерів, багатодітних сімей, оскільки дана категорія громадян, потребує соціального захисту та підтримки.

При розгляді скарг, що надійшли до Ленінського районного суду м. Полтави протягом аналізованого періоду 2011 року, які належали до компетенції суду, було встановлено, що жодні обставини зазначені в скаргах не знайшли свого підтвердження, а тому визнані необґрунтованими.

Скарги громадян, що надійшли на розгляд до суду в даному звітному періоді, можна розподілити на наступні категорії:

- 302 на дії суддів (у тому числі етика поведінки) – в даному звітному періоді 1 скарга, минулого року надійшло 4 скарги, що на 75 % менше, ніж в аналогічному періоді поточного року;
- 303 на тривалий не розгляд справи протягом І півріччя 2011 року надійшло 2 скарги, в минулому році по даній категорії в провадженні суду перебувала 1 скарга, що на 50 % більше;
- 304 про незгоду з судовим рішенням в звітному періоді надійшла 1 скарга, в минулому році по даній категорії в провадженні суду скарг не перебувало;

- 305 на невчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції протягом І півріччя 2011 року надійшла 1 скарга, минулого року по даній категорії в провадженні суду скарг не надходило;
- 308 по іншим питанням – протягом І півріччя 2011 року скарг даної категорії надійшло 10, у І півріччі 2010 року скарг по даній категорії не надходило.

Всі вище вказані звернення громадян, які надійшли на розгляд Ленінського районного суду м. Полтави протягом І півріччя 2011 року, були розглянуті у терміни відповідно до Закону України «Про звернення громадян», скаржникам було роз’яснено, що працівники суду діяли згідно вимог чинного законодавства України, не порушуючи прав та свобод людини та громадянина.

Відповіді на звернення надаються виключно державною мовою у відповідності до Закону України «Про мови» та повно, з врахуванням усіх порушених у зверненні питань.

Крім того, слід відмітити, що в приміщеннях Ленінського районного суду м. Полтави також наявні стенди на яких розміщено витяги Закону України «Про звернення громадян» та графіки особистого прийому громадян, що дозволяє громадянам безперешкодно здійснювати своє конституційне право на звернення.

Також, суддями та помічниками суддів згідно наказу голови суду № 1 –ОД від 04.01.2011 року здійснюється розгляд звернень, що надходять під час особистого прийому громадян, про що робиться відмітка у особистому журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг.

Так, протягом першого півріччя 2011 року на особистому прийомі суддями було прийнято 120 громадян, в аналогічному звітному періоді 2010 року – 80 громадян, що на 44 % більше, ніж в даному звітному періоді. Основними питаннями з якими зверталися громадяни у вказаний період були клопотання з приводу їх законних інтересів, клопотання щодо особистих прав, а також, щодо реалізації своїх соціально-економічних прав.

Особистий прийом громадян в суді організований на належному рівні, що забезпечує їхнє конституційне право на всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення порушених ними питань у своїх зверненнях.

На особистому прийому громадянам надається вичерпна та детальна інформація з приводу їхніх звернень, в зв’язку з чим скорочується кількість скарг і заяв громадян.Розгляд звернень та особистий прийом громадян в Ленінському районному суді м. Полтави проводяться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України № 68 від 27 червня 2006 року та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. за № 348.

Так, протягом першого півріччя 2011 року до суду надійшло 15 звернень громадян (4 скарги, 11 заяв), що на 60 % більше у порівнянні з кількістю звернень, що надійшли на розгляд до суду протягом першого піврічя 2010 року (6 звернень: 5 скарг, 1 заява).

При розгляді звернень, які надійшли до суду, особлива увага приділяється зверненням, які надійшли від ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, одиноких матерів, багатодітних сімей, оскільки дана категорія громадян, потребує соціального захисту та підтримки.

При розгляді скарг, що надійшли до Ленінського районного суду м. Полтави протягом аналізованого періоду 2011 року, які належали до компетенції суду, було встановлено, що жодні обставини зазначені в скаргах не знайшли свого підтвердження, а тому визнані необґрунтованими.

Скарги громадян, що надійшли на розгляд до суду в даному звітному періоді, можна розподілити на наступні категорії:

- 302 на дії суддів (у тому числі етика поведінки) – в даному звітному періоді 1 скарга, минулого року надійшло 4 скарги, що на 75 % менше, ніж в аналогічному періоді поточного року;

- 303 на тривалий не розгляд справи протягом І півріччя 2011 року надійшло 2 скарги, в минулому році по даній категорії в провадженні суду перебувала 1 скарга, що на 50 % більше;
- 304 про незгоду з судовим рішенням в звітному періоді надійшла 1 скарга, в минулому році по даній категорії в провадженні суду скарг не перебувало;
- 305 на невчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції протягом І півріччя 2011 року надійшла 1 скарга, минулого року по даній категорії в провадженні суду скарг не надходило;
- 308 по іншим питанням – протягом І півріччя 2011 року скарг даної категорії надійшло 10, у І півріччі 2010 року скарг по даній категорії не надходило.

Всі вище вказані звернення громадян, які надійшли на розгляд Ленінського районного суду м. Полтави протягом І півріччя 2011 року, були розглянуті у терміни відповідно до Закону України «Про звернення громадян», скаржникам було роз’яснено, що працівники суду діяли згідно вимог чинного законодавства України, не порушуючи прав та свобод людини та громадянина.

Відповіді на звернення надаються виключно державною мовою у відповідності до Закону України «Про мови» та повно, з врахуванням усіх порушених у зверненні питань.

Крім того, слід відмітити, що в приміщеннях Ленінського районного суду м. Полтави також наявні стенди на яких розміщено витяги Закону України «Про звернення громадян» та графіки особистого прийому громадян, що дозволяє громадянам безперешкодно здійснювати своє конституційне право на звернення.

Також, суддями та помічниками суддів згідно наказу голови суду № 1 –ОД від 04.01.2011 року здійснюється розгляд звернень, що надходять під час особистого прийому громадян, про що робиться відмітка у особистому журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг.

 Так, протягом першого півріччя 2011 року на особистому прийомі суддями було прийнято 120 громадян, в аналогічному звітному періоді 2010 року – 80 громадян, що на 44 % більше, ніж в даному звітному періоді. Основними питаннями з якими зверталися громадяни у вказаний період були клопотання з приводу їх законних інтересів, клопотання щодо особистих прав, а також, щодо реалізації своїх соціально-економічних прав.

 Особистий прийом громадян в суді організований на належному рівні, що забезпечує їхнє конституційне право на всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення порушених ними питань у своїх зверненнях.

 На особистому прийому громадянам надається вичерпна та детальна інформація з приводу їхніх звернень, в зв’язку з чим скорочується кількість скарг і заяв громадян.Розгляд звернень та особистий прийом громадян в Ленінському районному суді м. Полтави проводяться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України № 68 від 27 червня 2006 року та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. за № 348.

Так, протягом першого півріччя 2011 року до суду надійшло 15 звернень громадян (4 скарги, 11 заяв), що на 60 % більше у порівнянні з кількістю звернень, що надійшли на розгляд до суду протягом першого піврічя 2010 року (6 звернень: 5 скарг, 1 заява).

При розгляді звернень, які надійшли до суду, особлива увага приділяється зверненням, які надійшли від ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, одиноких матерів, багатодітних сімей, оскільки дана категорія громадян, потребує соціального захисту та підтримки.

При розгляді скарг, що надійшли до Ленінського районного суду м. Полтави протягом аналізованого періоду 2011 року, які належали до компетенції суду, було встановлено, що жодні обставини зазначені в скаргах не знайшли свого підтвердження, а тому визнані необґрунтованими.

Скарги громадян, що надійшли на розгляд до суду в даному звітному періоді, можна розподілити на наступні категорії:

- 302 на дії суддів (у тому числі етика поведінки) – в даному звітному періоді 1 скарга, минулого року надійшло 4 скарги, що на 75 % менше, ніж в аналогічному періоді поточного року;
- 303 на тривалий не розгляд справи протягом І півріччя 2011 року надійшло 2 скарги, в минулому році по даній категорії в провадженні суду перебувала 1 скарга, що на 50 % більше;
- 304 про незгоду з судовим рішенням в звітному періоді надійшла 1 скарга, в минулому році по даній категорії в провадженні суду скарг не перебувало;

- 305 на невчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції протягом І півріччя 2011 року надійшла 1 скарга, минулого року по даній категорії в провадженні суду скарг не надходило;

- 308 по іншим питанням – протягом І півріччя 2011 року скарг даної категорії надійшло 10, у І півріччі 2010 року скарг по даній категорії не надходило.

Всі вище вказані звернення громадян, які надійшли на розгляд Ленінського районного суду м. Полтави протягом І півріччя 2011 року, були розглянуті у терміни відповідно до Закону України «Про звернення громадян», скаржникам було роз’яснено, що працівники суду діяли згідно вимог чинного законодавства України, не порушуючи прав та свобод людини та громадянина.


Відповіді на звернення надаються виключно державною мовою у відповідності до Закону України «Про мови» та повно, з врахуванням усіх порушених у зверненні питань.

Крім того, слід відмітити, що в приміщеннях Ленінського районного суду м. Полтави також наявні стенди на яких розміщено витяги Закону України «Про звернення громадян» та графіки особистого прийому громадян, що дозволяє громадянам безперешкодно здійснювати своє конституційне право на звернення.

Також, суддями та помічниками суддів згідно наказу голови суду № 1 –ОД від 04.01.2011 року здійснюється розгляд звернень, що надходять під час особистого прийому громадян, про що робиться відмітка у особистому журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг.

Так, протягом першого півріччя 2011 року на особистому прийомі суддями було прийнято 120 громадян, в аналогічному звітному періоді 2010 року – 80 громадян, що на 44 % більше, ніж в даному звітному періоді. Основними питаннями з якими зверталися громадяни у вказаний період були клопотання з приводу їх законних інтересів, клопотання щодо особистих прав, а також, щодо реалізації своїх соціально-економічних прав.

Особистий прийом громадян в суді організований на належному рівні, що забезпечує їхнє конституційне право на всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення порушених ними питань у своїх зверненнях.

На особистому прийому громадянам надається вичерпна та детальна інформація з приводу їхніх звернень, в зв’язку з чим скорочується кількість скарг і заяв громадян.Розгляд звернень та особистий прийом громадян в Ленінському районному суді м. Полтави проводяться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України № 68 від 27 червня 2006 року та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. за № 348.

Так, протягом першого півріччя 2011 року до суду надійшло 15 звернень громадян (4 скарги, 11 заяв), що на 60 % більше у порівнянні з кількістю звернень, що надійшли на розгляд до суду протягом першого піврічя 2010 року (6 звернень: 5 скарг, 1 заява).

При розгляді звернень, які надійшли до суду, особлива увага приділяється зверненням, які надійшли від ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, одиноких матерів, багатодітних сімей, оскільки дана категорія громадян, потребує соціального захисту та підтримки.

При розгляді скарг, що надійшли до Ленінського районного суду м. Полтави протягом аналізованого періоду 2011 року, які належали до компетенції суду, було встановлено, що жодні обставини зазначені в скаргах не знайшли свого підтвердження, а тому визнані необґрунтованими.

Скарги громадян, що надійшли на розгляд до суду в даному звітному періоді, можна розподілити на наступні категорії:

- 302 на дії суддів (у тому числі етика поведінки) – в даному звітному періоді 1 скарга, минулого року надійшло 4 скарги, що на 75 % менше, ніж в аналогічному періоді поточного року;

- 303 на тривалий не розгляд справи протягом І півріччя 2011 року надійшло 2 скарги, в минулому році по даній категорії в провадженні суду перебувала 1 скарга, що на 50 % більше;
- 304 про незгоду з судовим рішенням в звітному періоді надійшла 1 скарга, в минулому році по даній категорії в провадженні суду скарг не перебувало;
- 305 на невчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції протягом І півріччя 2011 року надійшла 1 скарга, минулого року по даній категорії в провадженні суду скарг не надходило;
- 308 по іншим питанням – протягом І півріччя 2011 року скарг даної категорії надійшло 10, у І півріччі 2010 року скарг по даній категорії не надходило.

Всі вище вказані звернення громадян, які надійшли на розгляд Ленінського районного суду м. Полтави протягом І півріччя 2011 року, були розглянуті у терміни відповідно до Закону України «Про звернення громадян», скаржникам було роз’яснено, що працівники суду діяли згідно вимог чинного законодавства України, не порушуючи прав та свобод людини та громадянина.

Відповіді на звернення надаються виключно державною мовою у відповідності до Закону України «Про мови» та повно, з врахуванням усіх порушених у зверненні питань.

Крім того, слід відмітити, що в приміщеннях Ленінського районного суду м. Полтави також наявні стенди на яких розміщено витяги Закону України «Про звернення громадян» та графіки особистого прийому громадян, що дозволяє громадянам безперешкодно здійснювати своє конституційне право на звернення.

Також, суддями та помічниками суддів згідно наказу голови суду № 1 –ОД від 04.01.2011 року здійснюється розгляд звернень, що надходять під час особистого прийому громадян, про що робиться відмітка у особистому журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг.

Так, протягом першого півріччя 2011 року на особистому прийомі суддями було прийнято 120 громадян, в аналогічному звітному періоді 2010 року – 80 громадян, що на 44 % більше, ніж в даному звітному періоді. Основними питаннями з якими зверталися громадяни у вказаний період були клопотання з приводу їх законних інтересів, клопотання щодо особистих прав, а також, щодо реалізації своїх соціально-економічних прав.

Особистий прийом громадян в суді організований на належному рівні, що забезпечує їхнє конституційне право на всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення порушених ними питань у своїх зверненнях.

На особистому прийому громадянам надається вичерпна та детальна інформація з приводу їхніх звернень, в зв’язку з чим скорочується кількість скарг і заяв громадян.