flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян-відвідувачів Ленінського районного суду м. Полтави

10 грудня 2019, 16:51

В період з 12 листопада по 02 грудня 2019 року в приміщенні Ленінського районного суду м. Полтави було проведено анонімне опитування громадян-відвідувачів суду з метою отримання інформації про стан задоволеності відвідувачів якістю судових послуг та розробки заходів для підвищення рівня довіри громадянськості до суду.

Під час проведення анкетування, участь у ньому взяло 33 особи.

Вік респондентів:

Найчисельнішою категорією осіб, які звертаються до Ленінського районного суду м. Полтави є особи віком  26-40 років – 22 особи (67 %); 6 осіб або 18 % опитаних віком 18-25 років.

1. Оцінка зручності перебування громадян у приміщенні суду (достатність та зручність місць для очікування, чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо).

Оцінки розподілилися наступним чином: «відмінно» - 23 особи (70%), «добре» - 6 осіб (18%);   «задовільно» - 3 особи (9%); та 1 особа (3%) вказала оцінку «незадовільно».

2. Оцінка повноти, якості та доступності необхідної для відвідувачів суду інформації (наявності інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору, інформації щодо розміщення кабінетів та інших приміщень тощо.)

Опитуванням встановлено, що 19 респондентів (58%) при відповіді на поставлене запитання вказали оцінку «відмінно», 13 респондентів (39%) – оцінку «добре»; 1 особа (3%) - поставили оцінку задовільно і «незадовільно» оцінку не поставив жоден респондент.   

3. Оцінка ефективності організації роботи суду (дотримання строків та процедуррозгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо).

19 опитаних осіб (58%) вказали оцінку  «відмінно»; 8 осіб (24%) – «добре» , 3 особи (9%) – «задовільно», «незадовільно» вказала 1 особа (3%) та 2 особи відповіли «важко сказати».

4. Як респонденти оцінюють рівень етичної поведінки суддів та працівників апарату суду (доброзичливість, коректність, неупередженість тощо)?

На відмінно оцінили поведінку суддів та працівників апарату суду 23 особи (70%) , 5 осіб (15%) вказали оцінку «добре», оцінку «задовільно» - 3 особи (9%), «важко сказати» - 2 особи (6%).

5. Як респонденти оцінюють організацію роботи канцелярії суду (графік прийому документів, зручність їх подання, ввічливість і тактовність працівників тощо).


На відмінно оцінили роботу канцелярії Ленінського районного суду 25 осіб (76%), 6 респондентів (18%) вказало оцінку «добре», оцінку «незадовільно» зазначила 1 особа ( 3%), «важно сказати» зазначила також 1 особа (3%).

6. Якщо респондентам доводилось телефонувати до суду, чи завжди вдавалось дозвонитися та отримати потрібну інформацію?

Завжди додзвонювались до Ленінського районного суду м. Полтави 23 особи ( 70%) опитаних; завжди додзвонювалися,  але не з першого разу  - 5 осіб (15%); не додзвонилася -  1 особа (3%); 4 особи віднесли свою відповідь до категорії «важко сказати», що склало 12%.

7. Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд?

На питання щодо незалежності та неупередженості судового розгляду: 22 (67%) респондента вважає, що судовий розгляд справи відповідав цим критеріям, «скоріше так» відповіли 5 (15%) осіб. Більш менш в неупередженості та незалежності судового розгляду впевнені 4 респондента (12%), не визначилася з відповіддю 2 особи (6%).

8. Чи вчасно респонденти отримували процесуальні документи?

На вчасність отримання документів всі 31 респондент (94%) вказали, шо отримували їх  «вчасно» та 2 особи (6%) зазначили відповідь «невчасно».

9. На питання щодо враження від візиту до суду порівняно з очікуванням громадян, у більшості респондентів – 19 (58%) враження «відповідають очікуванням». «Краще ніж очікували» відповіли 14 відвідувачів (42%).

10. Якщо респонденти були в Ленінському районному суді м. Полтави раніше, чи змінилася якість роботи суду з того часу?

За результатами опитування встановлено, що 15 осіб (45%) відзначили, що якість роботи покращилась; варіант відповіді «без змін» обрали 9 осіб (27%); важко сказати відповіли 4 респондента (12%) та 5 осіб (15%) раніше в суді не були, тому не мають змоги відповісти на дане питання.

Підводячи підсумки проведеного анкетування, слід зазначити, що загалом робота суду організована належним чином, відвідувачі суду високо відзначили організацію роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо), ввічливе та уважне ставлення працівників апарату суду до громадян та зручність перебування у приміщенні суду.

Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні.

Ми вдячні всім, хто прийняв участь в опитуванні, результати анкетування будуть враховані у подальшій роботі суду.

 

Прес-служба суду